4 dec, dagen innan COY!

Två punkter.

1.
När jag var på väg till skolan idag hörde jag Ulrika Tegnér, en barndomskompis prata i ett inslag i p3 nyheter. Det handlade om att Danmark hade infört nya lagar kring demonstrationer för att hålla borta aktioner av diverse slag, ett bakslag för engagemanget. 
Här kan du lyssna på inslaget, och här kan du läsa den tillhörande artikeln.



2. Dagens julklappstips!
Alla skulle må bra av att få en snygg tygkasse i en av de mjuka klapparna under granen. Jag har tidigare berättat om tygpåsens fördelar kontra plastkassen. Ge en som passar just den personen som får kassen, som den stolt kan bära med sig. T.ex. en kasse från ett favoritband, i en favvofärg eller med ett egentryckt motiv så blir det en ultimat personlig gåva. Fick ett tips av Eva (via Maja) om en hemsida som tipsar om praktiska och fina tygkassar.


Imorgon bär det av! Jag känner pepp, pepp, pepp!
Ikväll ska jag samla mina krafter, kan tänkas att det blir genom en nybakad kladdig kladdkaka (sist jag bakade en blev den jättetorr och jag blev sjukt besviken, verkligen).

With Hope,
johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0