Squaddisar till Jokkmokk

När jag kom hem för en stund sen tog jag mig en runda till brevlådan, och där upptäckte jag till min förvåning att 4 av 7 brev var till mig! Shit, jag håller nog på att bli vuxen. Så med lite extra vuxenpoäng i bakfickan begav jag mig in för att se vad folket ville berätta för mig. Majoriteten av brevsamlingen var inte särdeles uppiggande (biblioteketpåminnelser you don't bring that much joy to my life), MEN så va där ett brev med biljetter till.......




JOKKMOKK!

Jag och min klimattrupp Wake-up Squad ska bege oss till Jokkmokk Winter Conference som i år fokuserar på klimat. Jag har aldrig vatt så långt upp norrut, så det ska bli en fantastisk upplevelse. Verkligen något att berätta  för barnbarnen!
















Hoppas ni har haft det bra sen sist och att ni har levt livet klimatsmart.
Johanna.

 


Kommentarer
Postat av: Sven

Vi skåningar + astrid har en liggvagn för oss själva från Stockholm och uppåt...feeest :)

2010-01-21 @ 17:17:24
URL: http://www.wakeupcall.se
Postat av: Johanna

gött med ett livstecken från dig :) det låter fint det!

2010-01-24 @ 23:42:23
URL: http://envarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0