Wake-up Squad

WAKE-UP SQUAD


Sven, Astrid, Maja, Martin, Johanna, Jonas & Calle.

Gruppfoto från ett riktigt moment under helgen, bastubad uppe på taket till AF-borgen.


Fina människor, fina helg.


Fick veta att Falu Energi & Vatten har som första företag fått fjärrvärmen Bra Miljöval-märkt, way to go. Hoppas verkligen att detta kan inspirera fler företag och andra kommuner till en bättre miljöpolicy, märkligt att det inte är fler som uppnår kraven. Hoppas att detta kan rulla igång något radikalt. Grattis Falun!


Dagens musik: Jack Johnson, Good People och Better when were togheter.

På återseende,
Johanna.


Kommentarer
Postat av: Sven

Hur kunde du veta att jag hade cravings efter ny musik? Grymt tips och skönt foto. Dove + Greenpeace posten var också gryym!

2009-10-08 @ 12:00:41
URL: http://www.wakeupcall.se
Postat av: Stefan

Mer om Bra Miljöval-märkningen finns på länken!

Nu har dessutom Grummesåpan, tillverkad av Cederroths i Falun blivit utnämnd till "Sveriges grönaste", och då i miljöhänseende, inte i den faktiskt kulören! :) Det går bra för min hemstad nu alltså, och det känns kul att trycka på lite extra för det! Kul att du uppmärksammar det i bloggen också, jag hoppas att det ska kunna sätta lite fart på andra kommuner och företag att se att miljösatsning ger positiv publicitet!

Postat av: Anonym

Jag kände det i luften. Jag hittade själv killen precis, och mysigare får man ju leta efter. Tacktacktack sven, du är grym du.

Javisst, sånt här förtjänar all uppmärksamhet. Vad roligt!

2009-10-08 @ 22:26:24
URL: http://envarning.blogg.se/
Postat av: Amanda king

Love Love Love på dom låtarna!

2009-10-21 @ 22:46:10
Postat av: Johanna

Eller hur, riktigt mysiga :)

2009-10-21 @ 22:54:28
URL: http://envarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0