This is it.

I fredags såg jag och David This is it, som är en samling av videoklipp från repetitionerna av det som sorligt nog aldrig blev Michael Jacksons sista turné. I filmen säger Michael några väl valda ord om att vi ska värna om vår planet, mer mainstream än så kan knappast klimatrörelsen bli. Tack MJ.

Jag hade skrivit lite mer, men på ett lite för klantigt vis råkade det försvinna. Så det blir lite mer reflektioner en annan dag. Ett dagens tips kan det hinnas med iallafall. Sydsvenskan har startat en artikelserie kring klimatet och COP15, och det gillar jag. Första delen innehöll många bilder och kortfattad fakta, precis sånt som faller mig i smaken. Får hoppas att det kan kännas hett för fler än mig.


Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: emilia

Jag hoppas at du blivit medlem i gruppen "facebook - become green for COP15" :) Väldigt fint hade det blivit!

2009-11-10 @ 16:29:58
Postat av: Johanna

Du den har jag missat. facebook-grupper i mitt hjärta, så självklart ska jag genast bli medlem. Hoppas du också är de milledille!

2009-11-10 @ 19:31:59
URL: http://envarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0