Snöbollen har satts i rullning.

Idag publicerades äntligen artikeln!


K-bladet verkade inte tycka att det va riktigt okej att jag hade bilden, så klicka på länken så kommer den vackra bilden upp!

Jätteroligt med all fin respons av vänner och bekanta, och tillochmed helt okända. Hoppas den kan väcka lite klimatglöd i Kristianstadhemmen. Det fick iallfall upp intresset hos Radio Kristianstad (p4) för mitt under lunchen ringde dom och frågade om jag ville ställa upp på en intervju. Självklart ville jag det!

Och så blev det. Imorgon ska jag och förhoppningsvis Sven göra en frukostintervju på fantasi. Halv åtta till åtta, missa inte det! Vi ska berätta lite om projektet och våra planer. Ska bli roligt! Men lite nervös är jag allt, inte alltid helt underbart att få höra sin röstinspelad och nu är det dessutom i direktsändning så jag får hålla tummarna för att det inte blir någon blackout. Men jag överlevde svininfluensavaccinet idag så jag tror jag kan överleva det mesta.

I helgen blir det träff med Wake-up Squad igen! Jag längtar lite. Ska bli roligt både att få träffa det fina folket igen och att fortsätta med arbetet. Vi kommer antagligen att få en kalashelg. Helgen kommer ha lite inriktning på mediaträning, så då får jag lära mig hur jag borde ha gjort. Aja, man brukar väl säga den lär den som lever. Leva först, lära sen.

Kom ihåg nu mina vänner: ca 07.30-8.00 i Radio Kristianstad P4

With love,
with hope,
johanna.

Kommentarer
Postat av: Mats Sjölin

Läste er interjuv i tidningen.Den var väldigt bra och någon träning för att bli interjuvad journalister på tidningen verka ni inte behöva. Tyvärr viste jag inte att ni skulle vara i radion men det gick säkert jättebra. Det ni gör hoppas jag att fler börja få upp ögonen på. Men bara att engagera sig i något viktigt borde fler göra. Så kämpa vidare och lycka till i arbetet.



Hälsningar Mats!!

2009-11-05 @ 21:32:55
Postat av: Johanna

Vad roligt att du har läst artikeln mats! Tack så mycket för de fina orden. Det är först imorgon radiointervjun är så om den finns det fortfarande hopp. Jag ska fortsätta kämpa, det är sjukt roligt! Du får sprida ordet till sveriges framsida, malmö.



Kram Johanna

2009-11-05 @ 21:49:54
URL: http://envarning.blogg.se/
Postat av: Maja

gott! synd att jag dygnade i sysalen inatt och inte läste ditt inlägg. :P undrar om man kan hitta det nånstans på nätet... syns i helgen!

2009-11-06 @ 12:22:30
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: Maja

duska nog som sagt ta bort bilden ;)

2009-11-09 @ 17:10:43
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: Johanna

haha sant, annars finns det ju en risk för att bosse slår mig. och det skulle ju va synd.

2009-11-09 @ 17:21:28
URL: http://envarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0