Mr Obama

Nu står det klart att det blir ändå jag och Obama som drar till Köpenhamn. Han kommer kika förbi innan han åker vidare till Oslo för att ta emot Nobels Fredspris (och jag som trodde att jag hade ett ganska busy liv). Det blir troligvis den 9 december som Herr Usa-president välsingnar föhandlingarna. Helt klart en frisk vind efter bakslaget av att de inte verkar bli något bindande avtal. Utan snarare något i stil med de fyrkantiga hastighetsskyltarna som används vid vägombyggnad, som rekommenderar att man ska köra i t.ex. 30 men som man inte måste följa. Inte fullt lika starkt som en lag utan kryphål alltså. Läs mer på DN.se.


Det bästa med min kompis Obama är att vi har så roligt tillsammans.

Hoppas nu Barack kan sprida lite maktkänsla till förhandlingarna så det blir några riktiga beslut fattade!


With Love
& Inspiration


/johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så fucking drygt!

2009-11-30 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0