tredje december.

Idag fick jag ett jättefint glashjärta i min julstrumpa, då blev jag kalasglad. Kan tänkas att man kan använda det som ljusstake.

Dagens julklappstips!

Den tredje december är julklappstipset en lyxmiddag. Ge bort en helkväll med tre-rätters och något gott att dricka till, en present som passar till vem som helst som du kan tänka dig lite kvalitetstid med (dessutom blir det ju lite av en present till dig själv med eftersom du får smaka på det fina). Dekorera vackert med tända ljus och hela köret så kommer säkert mottagaren bli hur glad som helst. Viktigt: Berätta inte hur jobbigt det var att laga middagen och hur otroligt mycket du har ansträngt dig för det här, bara ge och le.


Nu blir det naturkunskap för hela slanten, yeij.


Kommentarer
Postat av: Olivia rahm

ÅHHH jag är lite kär i din blogg :)

Bra tips förresten, då vet du vad jag önskar mig :D

2009-12-03 @ 23:13:31
Postat av: Johanna

hihi det gillar jag! jag med då va :)

2009-12-04 @ 15:43:08
URL: http://envarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0