Köpenhamnsbilder i väntans tid.

Fast egentligen är det inte alls väntans tid, det är NU det händer. Världen ska förändras. Men för mig är det väntans tid för jag sitter och väntar på att idag ska bli imorgon och jag äntligen ska få åka till Bella Center och försöka se rutinerad ut trots att jag har missat tre dagar. Det kommer troligtvis gå fantastiskt bra.

Här kommer lite bilder från i söndes.


Maja & Sven på Köpenhamns otroligt häftiga metro.


Norska Maria som videobloggar på dagbladet.no (Norges största dagstidning)



Ett exempel vilket otroligt pådrag det är i Köpenhamn inför COP15,
det är en massa fina konstverk, skulpturer och reklamer överallt
- allt för klimatet.

With Love
Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0