1:a december!

Jag gick upp redan klockan åtta fast jag (troligtvis) inte börjar förrän ett! Här ska det bannemej pluggas. Men nu fastnade jag här först lite, för jag fick en idé! Jag har inte riiiktigt lika många sponsorer som Kenza och Blondinbella så tyvärr kommer jag inte att lotta ut i-phones och dylikt dagligen. Ber om ursäkt till er som hade förväntatat er det! Däremot kommer jag ge er eko-present tips varje (förhoppningsvis) dag så att ni kan shoppa med omtanke i jul.


Julklappstips den första december!

For the girls:


Silverhalsband finns hos Kläddilin i Kristianstad. Från stockholmsmärket Perla.
"Wear it proudly. Show your support for planet Earth." 

Jag fick detta halsbandet förra veckan av min mamma, hon hade hittat det och ville ge det till mig. Fina mamma. Det fanns lite olika modeller, och jag gillar det verkligen. Förövrigt är hela Kläddilin ett perfekt ställe för ekologiska presenter, tyvärr en aning dyrt.. Men thank god for rea!

For the boys:


Cool t-shirt från Skank, finns på Onetoomanytshirts.se.
Progressive people. SKAL-certifierad. Ekologisk bomull.

På hemsidan finns en massa snygga tröjor av ekologisk bomull för både henne och honom.
Man kan även köpa presentkort om man får svårt att välja (och shoppa massamassa i mellandagsrean tänker ju då ekonomiska johanna). Men visst är det roligare med riktigt paket under granen!

Nu ska jag ta hand om alla mina kisemisar och sen ska jag bita tag i läxböckerna. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Magnus Johansson

Hej Johanna!



Jag såg i en kommentar på dn.se att du tänker blogga om Köpenhamnsmötet. Känner du till att Barack Obamas presidentskap är den största politiska bluffen i USA:s historia? Eftersom du liksom jag är engagerad i miljöfrågor tänkte jag att vi kunde hjälpas åt att få ut sanningen om detta. Obama har av många setts som ett hopp för bland annat miljöfrågorna, men det är dumt att ställa sina förhoppningar till en man som utgör ett så stort bedrägeri som Obama faktiskt gör. För bland annat miljöns och fredens skull: Hjälp till att avslöja Obama!

2009-12-01 @ 12:38:56
URL: http://www.newsmill.se/user/magnusjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0